mandag den 9. juli 2012

ANOUSKA P.





Hejsa!
Ja, jeg ved det godt - endnu engang en meget fraværende Anne herinde, og jeg må indrømme at jeg ikke har nogen undskyldning... måske manglende inspiration?? Ej, sludder og vrøvl - der er bare en masse andre ting der har fyldt mere, så endnu engang UNDSKYLD for fraværet... Nå, men på de ovenstående billeder ser i en kvinde ved navn Anouska Proetta Brandon. Jeg fandt denne stilfulde kvinde inde på lookbook, og jeg må sige at hun er en af de mest stilfulde jeg længe har set, da hun kan bære mange forskellige looks, uden at drukne dem i alt muligt lort, og uden at gøre det så specielt at man ikke kan relatere til det og drage inspiration fra det. Pisse fedt... I finder hendes blog HER ! 
I morgen går turen til Skagen - det bliver goooodt.
Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar