lørdag den 12. maj 2012

NEW STUFF





I morges dragede min mor og jeg til Silkeborg, for at kigge på en kjole til hende. Men som i kan se endte det dog med at jeg også kom hjem med lidt, hvilket resulterer i, at jeg i hvert fald ikke skal købe mere i denne måned! T-shirten, på det første billede, fra Acne, skal jeg have på i morgen til konfirmation, og jeg er SÅ glad for den allerede. Trøjen på billede to er fra Baum und Pferdgarten, og kan jo praktisk talt bruges til alt! Kruset kunne jeg simpelthen ikke stå for... Det kunne jeg bare ikke... Og som i sikkert kan se, er ringen på det sidste billede fra Line&Jo, som jo altid laver nogle vildt flotte ting. Nu vil jeg nyde resten af min lørdag, og måske tage en lur? ;-) 
Anne 

2 kommentarer:

  1. UUh Line & Jo <3
    Jeg følger din fine blog :)

    Kom gerne og besøg min //

    SvarSlet
  2. Tusind tak for det! De laver sådan nogle smukke ting :)
    Jeg ligger lige et smut forbi <3
    - Anne

    SvarSlet