onsdag den 11. april 2012

New in - beauty products



Da jeg var i Spanien, fik jeg købt en masse lækre ting, så jeg tænkte at jeg ville dele det lidt op i kategorier. Her ser i de to "skønheds" produkter - hvis man kan sige det, som jeg købte i lufthavnen på vej hjem. Parfumen er fra Stella Mccartney, og jeg er så glad for den! Jeg er faktisk ikke den type, der skifter parfume ofte - jeg holder mig tit bare til min gode gamle Burberry parfume, men da jeg læste at parfumen er inspireret af hendes mors og fars (Linda og Paul Mccartneys) kærlighed til hinanden, kunne jeg simpelthen ikke stå for den. Og så dufter den simpelthen så skønt! Lipglossen er fra Mac, og var faktisk lidt af et impulskøb. Men den giver et super flot og tykt lag som glinser fint, men samtidig holder som en læbestift. Ha' en dejlig aften!
Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar